wyjazd podopiecznych OPS do Wrocławia - ZooDzięki ofiarności i dobroci serca sponsorów Ośrodek Pomocy Społecznej w Deszcznie przy współpracy z Wójtem Gminy Deszczno i Stowarzyszeniem Przyjaciół Gminy Deszczno zorganizował 2 dniowy wyjazd dla młodzieży. W dniach 8-9 sierpnia odbyła się wycieczka do Zoo we Wrocławiu oraz Rodzinnego Parku Rozrywki w Zatorze „Energylandia”. Udział w niej wzięło 38 dzieci z terenu Gminy Deszczno wytypowanych przez pracowników socjalnych.

Pogoda nam dopisała, pierwszy słoneczny dzień pozwolił nam poznać dzikie zwierzęta z różnych stron świata. Widzieliśmy słonia, flamingi i hipopotamy. Nad głowami skakały nam zabawne małpki, a w akwariach podziwialiśmy kolorowe ryby świata. Z Zoo udaliśmy się do hotelu w Kwaczale, zjedliśmy kolacje i wszyscy, po dniu pełnym wrażeń, spokojnie zasnęliśmy. Rano czekało na nas pyszne śniadanie, a syto zastawiony stół dodał nam energii do zabawy. O 10 dotarliśmy do Zatoru i rozpoczęliśmy przygodę na karuzelach. Każdy z nas skorzystał z rozrywek skierowanych do swojego wieku i przede wszystkim wzrostu. Młodsza grupa szalała na przykład na Energusiu Roller Coasterze, pontonach wodnych i jeździła Jeepem po safari. Starsza ekipa odważyła się wejść między innymi na Space Gun, na którym wisieliśmy do góry nogami oraz na RMF Dragon Roller Coaster. Wspólną atrakcją dla małych i dużych były latające huśtawki. Emocje sięgały zenitu, a prędkość pozwalała poczuć wolność, a krew w naszych żyłach płynęła szybciej. Każdy z nas w Parku Rozrywki zjadł pyszny obiad, to na co miał ochotę. Dodatkowo dzieci dostały kupony na pamiątki do wykorzystania w Energylandii. Zabawy nie byłoby końca gdyby nie okropna burza, która rozpętała się nad naszymi głowami, a z nieba lunął deszcz. Cali mokrzy ruszyliśmy w drogę do wyjścia, gdzie Pan Zbyszek czekał na nas z gotowym do odjazdu autokarem. Do Deszczna przyjechaliśmy po 2 w nocy cali, zdrowi, zadowoleni i zmęczeni. Serdecznie dziękujemy sponsorom za możliwość zorganizowania wyjazdu oraz zapewnienie nam wyżywienia w trakcie podróży. Dla wielu dzieci była to pierwsza tak daleka podróż i przygoda życia, zapierająca dech w piersiach. Większość z nas, dzięki Wam Drodzy Państwo, myślało, że to sen..